Managed Service Provider Support (MSP) Támogatas

Managed Service Provider Support (MSP) Támogatas

 

Professzionális támogatás a viszonteladói csatorna Felhőüzletág megvalósításában

·     Partnereink számára exkluzív tréningeket teszük lehetővé, közvetlenül a gyártókkal.
·     Marketingprojektjei során tapasztalt csapatunk áll rendelkezésére az ügyfélmegnyerési események megszervezésében, koncepciók bemutatásakor vagy kampányok során.
·     A munkatársai személyes betanítását, valamint az általunk szervezett webináriumokat is bármikor igénybe veheti.
·     Műszaki kérdések esetén a Prianto állandó támogatást biztosít.
·     Támogatás az MSP-szerződések létrehozásakor.
·     Az ügyfeleinek szóló ajánlatok létrehozásában tapasztalt termékmenedzsereink állnak rendelkezésére.
·     A kompetens tanácsadás révén az Ön üzleti modelljéhez legjobban igazodó licencmodellt biztosítjuk a rendelkezésére.

    MSP partnerség előnyei

    ·     Nem licencek megvásárlása, hanem helyette szolgáltatás-modell biztosított
    ·     Licencek számának rugalmassága a szerződéses időtartam alatt
    ·     Opcionális elszámolási (számlázási) modellek, beleértve a havi és mennyiségtől függő elszámolást
    ·     SLA megállapodások
    ·     Lehetőségek kiegészítő hozzáadott értéket biztosító szolgáltatásokra
    ·     Saját számítógép-központ kapacitásainak opcionális használata
    ·     Eco-System elérése MSP szolgáltatók révén (IT-szolgáltatók – adatközpont – üzemeltetési ajánlat)

    Dinamikus fejlődést tapasztalnak az olyan új üzleti modellek, melyekben a Managed Service Provider szolgáltatók több szakértővel és szolgáltatóval együtt valósítják meg az ideális jövőbemutató végfelhasználói IT-infrastruktúrákat.

     

     

     

    Közösségi Média mint szolgáltatás

    Újdonság a Prianto portfóliójában: Közösségi Média Marketing Kiszervezés a partneri hálózatban

     

    A közösségi média már 10 éve kiemelt jelentőségű a vállalatok számára is. A közösségi hálózatok figyelmen kívül hagyása által a saját termékek vagy szolgáltatások nem kerülnek bele az online közbeszédbe.

    A különböző csatornák komplexitása saját, strukturált eljárást igényel a kívánt stratégiai sikerek elérése érdekében.

    Ezért partnereinknek a Social Media opciót szolgáltatásként ajánljuk. Ez folyamatorientált, strukturált, átgondolt és gyors reagálású fejlesztéseket és a közösségi médiajelenlét precíz irányítását jelenti a digitális korban.

    Célunk eléréséhez együttműködünk az Aryxe-szal, mely partnerünk a Social Media-as-a-Service szolgáltatásban. Közösen lehetőséget biztosítunk az folyamatos fejlődéshez. A kis- és középvállalkozások, melyek eddig kevesebb hangsúlyt fektettek a közösségi médiára, egy optimalizált “Social Media-as-a-Service” csomag keretén belül professzionális tanácsadásra tehetnek szert anélkül, hogy teljes időben foglalkoztassanak munkatársakat ezzel a feladatta

    Top