Rövid profil

A 2005-ben alapított TeamViewer elsősorban felhőalapú technológiákkal foglalkozik, amelyekkel valós idejű online támogatási és együttműködési szolgáltatásokat kínál világszerte. A távoli támogatás, a távoli hozzáférés és az online együttműködés nem csupán hangzatos kifejezések. Kifejezik a segítségnyújtást, a technológia jobb integrálását a mindennapi életbe, és az új ötletek megalkotását.

Hiszünk abban, hogy ha az embereket összehozzuk, akkor abból csodálatos dolgok születnek, és a technológiának lehetővé kell ezt tennie a világ minden pontján. Katalizátorként kell működnie az emberek ötleteinek és problémamegoldási képességeinek terjesztéséhez és javításához, valamint a kihívások leküzdéséhez.

Az emberek a TeamViewer technológiáját több milliárdnyi alkalommal használták fel kollektív módon olyan helyzetekben, ahol a távolság és az idő más módon megakadályozta volna őket céljaik elérésében.

A TeamViewer:

  • minden nap 750 000 új azonosítót hoz létre
  • több mint 20 millió online eszközzel rendelkezik bármely pillanatban
  • a szoftver beszéli az Ön nyelvét, a támogatás pedig több mint 30 nyelven vehető igénybe

Ezek a megdöbbentő számok vezettek oda, hogy a Fortune 500 cégeinek 90%-a a TeamViewert választotta a különböző platformokon és bármilyen eszközön dolgozó munkatársainak összekapcsolásához. A legnagyobb vállalatoktól – akik igazi újítóként tekintenek a TeamViewerre – a magánszemélyekig – akik a termékeinkkel kapcsolatos elismerésüket éppolyan gyorsan teszik közzé a különböző közösségi csatornákon, mint ahogy letöltik az alkalmazást – folyamatosan inspirációkat kapunk olyan ötletekről, amelyek segítséget nyújtanak a technológiánk előnyeinek egyedi módon történő kihasználásához.

 

Az Új TeamViewer

  
 

Elérhetőség


  +36 1 769 6371

oliver.urzica(at)prianto.com

TeamViewer

A TeamViewer 15 - Induljon el egy érintéssel a jövőbe - a beszerezhető leghatékonyabb, legsokoldalúbb távoli támogatási, távoli hozzáférési és online együttműködési eszköz.

A TeamViewer alkalmazást úgy tervezték, hogy a legkorszerűbbektől (például Windows 10, macOS Sierra, iOS 10, Android 7 Nougat és Chrome OS) a régebbiekig (például Windows XP és OS X 10.8) az operációs rendszerek széles skáláján futtatható legyen.

  • Legyen élenjáró a mobil támogatási technológiák terén, hogy IT-szakemberei gyorsabban megoldhassák a támogatást igénylő eseteket, kiváló támogatási élményben részesítve ezzel az ügyfeleket.
  • Szabadítson fel minél több időt csapata számára, hogy elvégezhessék a feladataikat. A rohangálást kiváltják az intelligens munkafolyamat-funkciók és fejlesztések.
  • Hozza közelebb a távoli eszközöket, kihasználva a technológiai fejlődés gyorsaságban és egyszerűségben kifejeződő előnyeit.
  • Adja meg informatikai részlegének az informatikai rendszerek fejlett és biztonságos irányításának lehetőségét, hogy jobban kiszolgálhassa szervezetét.

 

TeamViewer Funkciók

Általános szolgáltatások

Maximális kompatibilitás - A TeamViewer eszközök és operációs rendszerek legszélesebb spektrumán fut, a legfrissebb operációs rendszert használó legmodernebb rendszerektől kezdve a régebbi eszközökig és operációs rendszerekig.

Könnyen érthető - Élvezze a legkorszerűbb, átláthatóan elrendezett, egyszerű, érintőképernyő-barát és gyorsan használható felhasználói felületet.

Nagy teljesítmény - Az optimális felhasználói élményt intelligens kapcsolatfelépítés és útválasztás, a sávszélesség hatékony felhasználása, gyors adatátvitel, a távoli munkameneteknél akár 60 f/s képfrissítés, hardveres gyorsítás és automatikus minőségállítás biztosítja.

Számítógépek & kapcsolatok kezelése - A számítógépek és kapcsolatok igény szerint rendezhetők, csoportosíthatók és megoszthatók. A fontos értesítésekről jelzés érkezik. Láthatja a legutóbbi kapcsolatokat és azt is, hogy mikor van a kapcsolat online az üzenetküldéshez vagy az egyetlen kattintással történő azonnali csatlakozáshoz.

Automatikus felderítés - Automatikusan felderítheti a közelben lévő kapcsolatokat és eszközöket, és így még egyszerűbbé teheti az együttműködést és az interakciót.

Integrált felügyeleti ellenőrzések - Ha egy eszközt a TeamViewer fiókjához rendel, a TeamViewer riasztásokat küld a lemezterülettel, a Windows-frissítésekkel, a vírusvédelemmel és a Windows tűzfallal kapcsolatban.

Felhasználó- és eszközkezelés - Felhasználókat és eszközöket vehet fel a vállalathoz (licenc) és jogokat adhat nekik. Csoportokat oszthat meg. Eszközök felügyeletét végezheti házirend alapú beállításokkal, láthatja az eszközök legfontosabb adatait, még ha azok offline vannak is. Szabályozhatja a biztonságos hozzáférést az eszközökhöz történő jelszó nélküli csatlakozáshoz

Házirend meghatározása - Létrehozhat beállítási házirendeket, megoszthatja azokat, illetve szükség esetén kényszerítheti is azok használatát. A házirend minden változása automatikusan alkalmazásra kerül minden eszközön.

Csatornacsoportok - Különálló csatornacsoportokat hozhat létre a licencen belül, és azokhoz felhasználókat rendelhet, így egy adott csapat mindig hozzáféréssel fog rendelkezni a szükséges csatornákhoz.

Azonnali üzenetváltás - Az azonnali üzenetváltási funkciók közé tartozik a csoportos azonnali üzenetváltás, a webes azonnali üzenetváltás, a kapcsolat nélküli üzenetküldés, az azonnali üzenetváltás előzményeinek megtekintése, az állandó azonnali üzenetváltási csoportok, a szolgáltatási esetekből az ügyfelek által kezdeményezett azonnali üzenetváltások, a mobileszközök teljes támogatása és a két végpont közötti titkosítás.

Fájlátvitel - Tetszőleges méretű fájlokat oszthat meg akár 200 MB/s átviteli sebességgel, kényelmes módszerekkel (például fájlkezelő, helyi menü, drag & drop funkció, amely felhő-alapú tárhely szolgáltatókra is mutathat).

Üzenőtábla - A távoli vezérlési vagy megbeszélési munkamenetek során üzenőtáblát használhat, amelyen számos alakzat, tollak, jelölők és szövegbuborékok találhatók.

Távoli hang és videó - Hallgassa meg a zenéket és a rendszerhangokat, illetve tekintse meg a videókat a távoli számítógépen a csatlakozás alatt.

HD minőségű VoIP - Élvezze a HD hangminőség tisztaságát VoIP átvitel esetén, automatikus zajcsökkentéssel és visszhangelnyomással.

Munkamenet rögzítése - Rögzítheti a távvezérlési vagy értekezlet munkameneteket (hanggal, Voice over IP-vel, videóval, webkamera képpel) egyszerűen AVI videó formátumra alakítva azokat. A munkamenet rögzítés kényszerítetten is működhet

Ultra HD - Intelligens méretezése révén a TeamViewer hibátlan kapcsolatot biztosít az UHD kijelzőkhöz mind távoli vezérlés, mind megbeszélés-munkamenetek esetén.

Terminálkiszolgáló támogatása - Terminálkiszolgálói környezetben minden felhasználónak opcionálisan egyedi azonosító generálódik, amelynek használatával mindegyik egyidejűleg és egymástól függetlenül használhatja a TeamViewert.

Tömeges telepítés - A TeamViewer és a TeamViewer Host alkalmazást (beavatkozás nélkül) telepítheti egyszerre akár több ezer eszközre csoportházirend (GPO) használatával Active Directory-tartományban. A TeamViewer Host alkalmazást továbbá Android rendszerű mobilflottájára is telepítheti a Management Console alkalmazásból.

 
Távoli vezérlés

Távoli QuickSteps - Takarítson meg több száz kattintást a leggyakrabban használt távoli támogatási műveletek során az egykattintásos parancsikonokkal.

Közvetlen vezérlés - Egy távoli számítógépet, illetve Android vagy Windows 10 Mobile rendszerű eszközt úgy vezérelhet, mintha előtte ülne, és annak elsődleges felhasználója lenne.

Hozzáférés a hét minden napján, 24 órában - Telepítse a TeamViewert rendszerszolgáltatásként, így engedélyezheti a hozzáférést távoli eszközökhöz tetszőleges időpontban, amely ideális nem felügyelt eszközök (például távoli kiszolgálók) eléréséhez.

A böngészőből - Használja a TeamViewer alkalmazást a webböngészőből távoli támogatáshoz vagy távoli eléréshez.

Több csatlakozás - Egyszerre több csatlakozást is megnyithat, és a lapok használatával kényelmesen válthat azok között.

A munkakörnyezethez - A TeamViewer támogatja a Felhasználói fiók felügyelete (UAC) szolgáltatást, a közvetlen LAN-kapcsolatot TCP/IP használatával és a valódi virtuális priváthálózati (VPN) csatornákat – az egyszerű asztali megosztás mellett.

Grafikus felhasználói felület nélküli Linux rendszerek - Ha egy Linux rendszer nem rendelkezik grafikus felhasználói felülettel vagy a Linux rendszerű távoli számítógéphez nem tartozik monitor, a Linux szöveges konzoljához akkor is egyszerűen csatlakozhat.

Hálózati ébresztés - A számítógépet felébresztheti egy, a helyi hálózaton belüli vagy egy routeren keresztül elérhető, TeamViewer alkalmazást futtató számítógépen keresztül.

A távoli számítógép újraindítása - A távoli számítógép újraindítása, majd automatikus újracsatlakozás – akár biztonsági módban is.

Távoli frissítés és telepítés - A TeamViewer minden telepített verzióját távolról frissítheti, illetve a TeamViewert (teljes verzió vagy Host) távolról telepítheti is a TeamViewer QuickSupport használatával.

Távoli nyomtatás - Kényelmesen nyomtathat színes dokumentumokat a távoli számítógépről a helyi nyomtatóra. A helyi telepített nyomtatókat a TeamViewer automatikusan észleli.

Szinkronizált vágólap - Fájlok, képek, szövegek másolása és beszúrása egyik számítógépről a másikra a vágólapon keresztül.

Speciális billentyűk - Egyszerűen küldhet speciális billentyűkombinációkat (például Ctrl+Alt+Del) a távoli eszközre akkor is, ha teljesen más operációs rendszert használ, például egy mobileszközön.

Fekete képernyő - A távoli számítógép monitorját elsötétítheti, ha nem szeretné, hogy bárki lássa, miközben hozzáfér a távoli eszközhöz.

Több képernyő támogatása - Egyszerűen navigálhat több képernyő között. Több távoli képernyőt egyszerre is megjeleníthet a helyi képernyőjén (például két ablakban két monitort).

A csatlakozási beállítások mentése - Egyedi csatlakozási beállítások mentése a jövőbeli csatlakozásokhoz ugyanazon a számítógépen csoportok, kapcsolatok és számítógépek szerint.

Szolgáltatási várólista - A szolgáltatási esetek szolgáltatási sorba rendeződnek, azonosításuk munkamenet-kód alapján történik, amik aztán priorizálhatók, rendezhetők és automatikusan a csoportja adott tagjaihoz rendelhetők. Az értesítések jóvoltából egyetlen szolgáltatási eset sem marad észrevétlen.

Közös munka - Bármely partnert vagy szakértőt meghívhat az aktuális távoli vezérlési munkamenetbe, és a problémákat közösen oldhatják meg. Módosíthatja továbbá a csatlakozás irányát a folyamatban lévő munkamenet esetén, azzal, hogy megcseréli a feleket a csatlakozás során.

Átfogó jelentés - A beépített jelentési szolgáltatások naplózzák a bejövő és a kimenő kapcsolatokat, így mindig tudhatja, hogy ki mit csinált, mikor és mennyi ideig. Ez a precíz számlázás alapja is lehet. Kihasználhatja továbbá a munkamenetek megjegyzéseket készítő lehetőségeit és az ügyfelek visszajelzési űrlapjait.

Csatlakozás mobileszközökhöz - Opcionálisan mobileszközök támogatása is vállalható, Android és Windows 10 Mobile esetében valós idejű távvezérléssel és felügyelet nélküli hozzáféréssel, iOS eszközök esetén pedig valós idejű képernyőmegosztással. Láthatja a telepített alkalmazásokat és futó folyamatokat, a push- és pull-beállításokat, megtekintheti a készülékek fontos üzemi adatait

 
Megbeszélések és prezentációk

Ütemezés - A megbeszéléseket ütemezheti, szervezheti, illetve azokra meghívót küldhet. A beépített TeamViewer gombbal most már közvetlenül Outlook naptárában tervezheti az online megbeszéléseket.

Jogosultságkezelés - A jogosultságkezelés használatával különbséget tehet az előadó, a szervező és a résztvevő között. Különböző előadók jelölhetők ki, akik megváltoztathatók a megbeszélés során.

Hatékony kommunikáció - Interaktív módon és hatékonyan kommunikálhat azonnali üzenetváltással, illetve VoIP-, video- vagy telefonos konferencia keretében. Az interakció szintjét egyedileg állíthatja be a résztvevők esetében.

Hozzáférés-vezérlés - A megbeszéléseket résztvevők nélkül is létrehozhatja az optimális előkészítés érdekében. Használja az ajtózárat további hozzáférési vezérlések adásához a meghívott résztvevők számára.

Képernyőmegosztás - A képernyőt bármikor megoszthatja, illetve azt is választhatja, hogy csak egy adott alkalmazás ablakát osztja meg. Az azonnali üzenetváltásokat és a videohívásokat teljes bemutatóvá alakíthatja a képernyő megosztásával.

Videohívások - Beszélgetés és vizuális kapcsolat egyszerre több résztvevővel egy egyszerű hívással, képernyőmegosztás bármely pillanatban.

Egyetlen kattintás - A megbeszélések, videohívások, azonnali üzenetváltások és telekonferenciák egyetlen gombnyomással indíthatók: egyszerű és magától értetődő.

 
Modulok

Nem kell telepíteni - A QuickSupport (távoli támogatás) és a QuickJoin (részvétel megbeszélésen) telepítés nélkül használható, így nincs szükség rendszergazdai jogosultságra.

Nem felügyelt hozzáférés - A TeamViewer Host folyamatos hozzáférést biztosít felügyelet nélküli számítógépekhez/szerverekhez, a TeamViewer Host for Android segítségével pedig az Eco üzemmódot használva hatékony akkumulátor- és adathasználat mellett férhet hozzá Android készülékekhez, például okostelefonokhoz, POS-eszközökhöz, köztéri kijelzőkhöz.

Testre szabott modulok - Létrehozhat egyéni QuickSupport, QuickJoin, és Host modulokat, azokat elláthatja vállalati azonosítójával, speciális igényeinek megfelelően konfigurálhatja, és mindig elérhetővé teheti az ügyfeleknek.

SOS gomb - Az ügyfél asztalán elhelyezhet egy ikont a cége nevével vagy egy egyszerű hívási művelettel, így az ügyfél számára extrém módon egyszerű a támogatás kérése.

API-k - Egy API segítségével a TeamViewert a saját (például helpdesk vagy CRM) alkalmazásaiba integrálhatja. További lehetőségeket (például hozzáférést a számítógépekhez és kapcsolatokhoz, jelentéskészítést, felhasználókezelést, házirend-telepítést és munkamenet-kezelést) adhat hozzá.

iOS/Android képernyőmegosztás - SDK A TeamViewert integrálhatja a mobilalkalmazásokba a képernyőmegosztás SDK használatával iOS és Android rendszerű eszközökön. Az alkalmazása felhasználóinak segítséget nyújthat, illetve elháríthatja a hibáikat.

Azonnali üzenetváltás webes környezetből - Teljes körű, böngésző alapú azonnali üzenetváltás szolgáltatást adhat a belső webes eszközökhöz (például a CRM vagy az ügyfélszolgálati megoldáshoz) a TeamViewer beágyazott azonnali üzenetváltási vezérlőjével.

Windows Phone támogatása - Távoli támogatást nyújthat Windows Phone rendszerű telefonokhoz bármilyen számítógépről – az iparágban elsőként.

 

ITbrain

Az ITbrain (integrált kezelőplatform távoli felügyeleti, leltár- és anti-malware szolgáltatásokkal) és a Monitis (felhőalapú, közvetítő nélküli felügyeleti megoldás webhelyek, kiszolgálók és alkalmazások számára) alkalmazásokkal a TeamViewer olyan sikeres technológiákkal bővítette a portfólióját, amelyekkel az informatikai szakemberek világszerte gyorsabban kezelhetik és bocsáthatják rendelkezésre együttműködés céljából infrastruktúrájukat és felhasználóikat.

Az ITbrain egy olyan IT menedzsment platform, amely segít javítani az IT folyamatok teljesítményét. Az ITbrain Monitoring & Asset Management zökkenőmenetesen integrálódik a TeamViewer szolgáltatásba, és lehetővé teszi a rendszerek nyomkövetését ellenőrzések beállításával az olyan dolgokhoz, mint például a lemezállapot, valamint az antivírus és a rendszer online állapota. Az összes eszköz leltárjelentéseinek létrehozása szintén hasznos funkció.

Monitorizálhatja és nyomon követheti az összes eszközt a felhő alapú TeamViewer menedzsment konzolon keresztül, megtekintheti az értesítéseket a TeamViewer kliensben és riasztásokat is kaphat e-mailen keresztül.

TeamViewer - The Internet of Things

Top